23 تعليقات

  1. موضوع جميل وميرسى لمجهودك الرائع
    انا عايزة انقص الوزن بس مش عايزة الوجة يخس لانى لما بقلل الاكل اول حاجة بيخس وجهى
    وبيبقى شاحب لانى عندى انيميا بسيطة وجربت اعشاب بس بصراحة مش بقبل طعمها

    ردحذف
  2. مرسى يا جميل ليكى وعلى تعليقاتك الجميلة وعلى مشاركتك معانان دايما فى عالم ستات وبنات وبصى حبيبتى هنا هتلاقى احلى وصفات وطرق التخسيس بدون ما الوجه يتاثر
    http://setatwebanat.blogspot.com/2013/01/blog-post_24.html

    ردحذف
  3. ميرسى على الموضوع دة انا عايزة طريقة سهلة او اعشاب عشان اتخن بسرعةوحاجة سريعة للوجة

    ردحذف
  4. شكرا يا جميل وبالنسبة لزيادة الوزن بالاعشاب فممكن تجربى الوصفات الموجودة فى الرابط التالى لعلاج النحافة لجابر القحطانى استاذ الطب البديل
    http://setatwebanat.blogspot.com/2012/11/blog-post_8729.html

    ردحذف
  5. مرحبا حبيت اسئل اشرب الحلبه قبل الريق او بعد الافطار وكم زيد الوزن في الشهر وشكرا

    ردحذف
  6. حبيبتى الافضل تشربى الحلبة بعد الاكل لان بعض الاشخاص اللى بيعانون من النحافة لو تناولوا مشروبات بها سكر قبل تناول الطعام يفقدون شهيتهم للاكل

    ردحذف
  7. انا مى عندى 18سنة انا كنت 66ك وفجاءة خسيت جدا لوحدى كدا ومعتش فيا اى حاجة ومافيش صدر خالص ولا هانش ولا اى حاجة ووجهى رفيع جدا ومشكلتى انى مهما اكلت مفيش نتيجة ورحت لكذا دكتور علشان ازيد من وزنى ومفيش فايدة مش عارفة اعمل اية

    ردحذف
  8. شرب الحلبة بعد الاكل ام قبله وكم تزيد فى الاسبوع

    ردحذف
  9. اعاني من النحافة الشديدة وكل الطرق جربتها ولم ازد في وزني كل ما زدته هو رطل او 1 كيلو غرام فهل من حل اخر او وصفة سحرية فهي تعد مشكلة كبيرة بالنسبة لي

    ردحذف
  10. حبيبتى ادخلى على الرابط التالى وهتلاقى طريقة سهلة جدا لعلاج النحافة بالخميرة ولتسمين الجسم والوجه
    http://setatwebanat.blogspot.com/2013/01/blog-post_3099.html
    بس لازم تهتمى بممارسة الرياضة المخصوصة لزيادة الوزن لان دى هتفيدك جدااااا فى التخلص من النحافة بسرعة

    ردحذف
  11. حبيبتى طبعا الافضل انك تشربى الحلبة بعد الاكل لان الحلبة لما هتشربيها هيكون فيها سكر وبالنسبة للاشخاص اللى بيعانوا من النحافة فممكن شرب اى حاجة فيها سكر قبل الاكل ممكن يقلل من شهيتهم وبالتالى ده غير مفيد فى التخلص من النحافة

    ردحذف
  12. انا عمري 15 و وزني 43 اعاني من النحافة حيش اني لما كنت صغيرة شهيتي كانت مغلوقة و ما اكل كتير و الان الحمد باكل شوي افضل شو تنصحوني

    ردحذف
  13. انا كان وزنى مناسب جدا وحصلتلى مشكلة نفسية فوزنى نزل بطريقة فظيعة لحد46كيلو وانا اصلا طولى 158 ووشى بقى شاحب وفظيع عاوزة حاجة تزيد وزنى وياريت بسرعة عشان فعلا انا مش عارفة البس حاجة خالص ارجو منكم الرد ربنا يخليكم

    ردحذف
  14. اعاني من النحافة الشديدة فى الساقين بشكل خاص

    ردحذف
  15. حبيبتى ادخلي على الرابط التالى هتلاقى طريقة فعالة لزيادة الوزن وافضل طريقة مجربة لزيادة الوزن من د جابر القحطاني
    http://setatwebanat.blogspot.com/2012/11/blog-post_8729.html

    ردحذف
  16. أنا وزنى نحيف جداً حوالي ٥٢ مع أنى طولى أكثر من 170 سم ومشكلتي أنى مش بأكل كتير وبدخن ومش عارف اعمل ايه يا ريت حل مع أن مركزى حساس وما ينفعش وزنى يفضل كدا

    ردحذف
  17. انا كان وزنى مناسب جدا وحصلتلى مشكلة نفسية فوزنى نزل بطريقة فظيعة\\ووشى بقى شاحب وفظيع عاوزة حاجة تزيد وزنى وياريت بسرعة عشان فعلا انا مش عارفة البس حاجة خالص ارجو منكم الرد ربنا يخليك

    ردحذف
  18. groth formula كويس اوووى للنحافة

    ردحذف
  19. طيب نا وزني 40 كيلو وطولي تقريبا 170 وحابة اسمن بس يعني ازا استخدمت هادي الوصفات هلأ ابتنفع يعني مضمونة مهما كان ؟ يمكن التوجيهي (من الدراسة ) ما يزيد وزني ولا بزيد ؟؟؟

    ردحذف
  20. السلام عليكم وجزاكم الله عنا خيرا.. دخلت جميع المنتديات وقرأت وعملت ولكن دون جدوى ، وجهي مازال نحيف ..شربت الكثير من خميرة البيرة وحطيت الكثير في وجهي إلا أنه مازال وجهي نحيف..أني على هذا الحال أكثر من ثلات سنوات ..مقهوره وتعبانه ..وأملي بربنا كبير فساعدوني وشكرا




    ردحذف
  21. وعليكم السلام حبيبتى انتى علشان تعالجي النحافة لازم فى الاول تعرفى السبب وتعالجيه بعدها كل وصفات علاج النحافة هتجيب نتيجة معاكي وهتتخلص من النحافة وجسمك هبقى جميل فى مدة قليلة جداا وهتلاقى فى الرابط التالى الطريقة الاكيدة للتخلص من النحافة من دكتور جابر القحطاني بس لازم فى كل الاحوال تعالجي السبب فى الاول

    ردحذف
  22. لوسمحت حضراتك اناوزانى قليل جدا انابراضع وخسيت اكتر بقى شكلى وحش ووشىبقي نحيف جدا مش عرافة اعمل ايه

    ردحذف

إرسال تعليق

أحدث أقدم